Tragedy Strikes at an Aerobics Competition – Key & Peele


LIVE FROM THE NESTLE ARENA, WELCOME TO THE FINALS
OF 1987 JAZZ FIT CHAMPIONSHIPS. REPRESENTING THE BODY SHOP
FROM HOLLYWOOD, CALIFORNIA, FLASH. AND FROM THE SKIN SHOP
FROM DETROIT, MICHIGAN, LIGHTNING. [’80s dance music] ♪ ♪ [dramatic music] ♪ ♪ [’80s dance music] ♪ ♪ [dramatic music] ♪ ♪ [80s dance music] ♪ ♪ [dramatic music] ♪ ♪ [’80s dance music] ♪ ♪ [dramatic music] ♪ ♪ [’80s dance music] ♪ ♪ [dramatic music] ♪ ♪ [’80s dance music] ♪ ♪ YOU SON OF A BITCH! – YOU MOTHERFUCKER! YOU CRAZY SICK FUCK! LET ME AT HIM! I’M GONNA KILL YOU. LET ME AT–
YOU MOTHERFUCK!

100 Comments

  1. Why are you reading the comments? KEEP DANCING!

  2. … … … Is it wrong that I like the music?

  3. I was trying to fix the resolution when the video started πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  4. Jordan had this talent The Whole time !!

  5. I can't stop thinking of TF2 with the backup music.

  6. This makes me wanna binge watch some 80's saturday morning cartoons…with a big ass bowl of cereal.

  7. Did Pikachu dance this as well..?

  8. DOY!

  9. I find this hilarious

  10. They are so gay they make Liberace look straight.

  11. Had to make sure I had the write video because the quality was so low.

  12. Lol πŸ˜‚

  13. Classic

  14. The stage director being so concerned for Keegan makes me laugh so hard

  15. So nobody gonna mention Clint Howard playing the notes guy lol

  16. Is that Hal Rudnick with the moustache?

  17. Nice to see Clint Howard still working… several years ago.

  18. That dance though

  19. "There was a hit-and-run"

    Me:πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜­

  20. That song is awesome

  21. Lol

  22. I watched this in 144p to give it the authenticity it deserves!

  23. 😭😭😭

  24. Fcking hell hahahahhahahahaha

  25. I honestly thought this could’ve been true until the whole β€œflash killed your wife” thing

  26. Clint Howard is funny as hell.

  27. dude what

  28. The crazy part is how accurate thier aerobics was to the original 80s masters of the game

  29. 2:29 Peele looks like Comethazine

  30. I always heard this was based on an incident that really happened. Is that real?

  31. Anybody else pleasently surprised by Clint Howard?

  32. Arghh the graphics my eyesπŸ˜‚XD

  33. Why would the producer tell him during the performance?

  34. if this were on spotify i would play it 24/7

  35. Is this a recreation of a real event?

  36. Does anyone else think the woman at 2:00 looks a bit like Kelly Kapowski from saved by the bell?

  37. Did anyone else notice the guy reading the cards. Was the guy from the movie called ice cream man in 1995.

  38. Haha re watching again after years, peeles face tho

  39. Tommy Davidson would have been perfect for this!

  40. This is perfectly in tune with the excellent movies Peele later created, i.e. Get Out and Us.

  41. That guy holding the cue cards was a famous child actor but I cant think of who…

  42. Fix yourself girl you got a camel toe! 00:44 πŸ˜‚

  43. Top 3 best skits they ever made 🀣

  44. whats the name of that song

  45. Have you heard the tragedy of Darth Plaguies the wise?

  46. the track makes a great ringtone

  47. Is that Hal Rudnick standing next to Clint Howard throughout the sketch?

  48. I was thinking about this skit this morning i had to watch it again, the theme song and dancing is so good

  49. Anyone knows the girl at 1:56 ??

  50. What song is that?

  51. funniest

  52. I can't hear this music any longer without thinking about this craziness

  53. πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜…πŸ€£πŸ€£

  54. Keep dancing πŸ˜†

  55. Ron Howard's brother with the cue cards.

  56. It's scary to think it's real..

  57. My grandpa walked in saw me watching this and said β€œwhatchu know about this grandson? Back in my day…..”

  58. Em i the one who is thinking about Freddie Mercury while watching this?

  59. K&P are savage.

  60. Thanks for the Clint Howard

  61. I remember seeing this bullshit on TV in the 80's.
    Hilarious!!!
    πŸ‡΅πŸ‡·πŸ€˜πŸΎ

  62. Is this actually based on a true story? If it is, im just speechless

  63. 🀣🀣🀣🀣

  64. It has a bit of an 'American Horror 1984' feel to it! Lol

  65. one of the best sketches ahahahahaha

  66. I'm glad they got Clint Howard he's a legend

  67. How he do it if he was there with him dancing

  68. What "on fleek" looked like in the 80's.

  69. Clint Howard is everything

  70. How much cocaine do these guys do?

  71. Im just sucked back in time!! Yeah aerobics

  72. Most important thing. Keep dancing!!!

  73. I actually lost weight watching this scene. ❀

  74. Hah 1987.. Year i was born! Lmao jan. 2 lol

  75. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ oh my gosh!!!!!!!! That dude is too hilarious!

  76. That music tho

  77. HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  78. mario and luigi body types. i think it’s what every comedy couple needs

  79. Where’s pikachu? πŸ™

  80. …Jordan Peele does this as a Pot Head. >_> But if he were to smoke Tobacco He'd be out on his feet. >_>;

  81. Im dumb af but is the ending real

  82. wtf?

  83. I WANT THIS ON BLACK MIROR

  84. I love these two, and I even love their skits that are really dark. This was the only one so far that was just a little too much for me. I have a wife and a young daughter. As soon as they mentioned the daughter, it sucked all the humor out of it instantly for me. πŸ™

  85. keep dancing!

  86. Classic

  87. Ron Howard's brother holding the cue cards.

  88. Ron Howard's brother holding the cue cards.

  89. When that music is playing I can't stop working out.

  90. "KEEP DANCING"

  91. Hahahahahq

  92. Clint Howard 's shining moment

  93. Brilliant! Even used real era music. https://youtu.be/DCyTijJzEwo

  94. Love this song.

  95. what’s the song again

  96. Blaylock from Star Trek is on this video!

  97. Credit to the sign guy for his expressions

  98. It’s so accurate it’s like I’m back in the 80’s. πŸ˜‚πŸ˜‚

  99. I watch this at least once a month

  100. Let’s get key and peel the movie…epic!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *