Funny Gym & Workout Compilation || Epic Fails & Wins

35 Comments

  1. 9:00 I didn’t know Martin Luther king lifted weights, or that he was still alive, 🤔 hmmmmmm

  2. 00:48 wifey material 😏

  3. 5 minute mark… how not to do a bench press… lmfao zero range of motion!

  4. Some of these idiots are lucky they're not dead or seriously injured

  5. @t​

  6. 6:11 perfect landing

  7. 9:50 damn that's hot

  8. 3:06 nigga you is not shikamaru

  9. @7:20 I'm dead 😂😂😂👌🏻👌🏻

  10. Woman at 1:05

    Call me

  11. The arching you back shit is a joke. Anyone doing this on bench please stop embarrassing yourself.

  12. 5:00 i dont understund were the fail is ?

  13. Imagine pipping the bitch at 1:03 while she’s like that

  14. 9:33 I don't get it? Because it was a good lift?

  15. me anytime fitness was trying for like 800 lbs lol

  16. Define the word, "funny". Thanks

  17. 9:50 10/10 for the effort!

  18. 7:39 god yes
    Anyone got her name?

  19. Dam, 1:04 is amazing….

  20. Where is the fail at 1:44?

  21. Why was that old dude wearing a bikini and crawling to lady Gaga

  22. Try these instead ….https://www.youtube.com/watch?v=fSolAjcT31c&t=5s

  23. 9:38 he'll have that tire fixed in no time

  24. 0:37
    1:14
    4:45
    6:47
    10:02
    save ur time

  25. 7:11 how is that a fail

  26. 10:00 did he just die on camera? I’m like 99% sure that shit fell straight on his neck.

  27. 0:58 still impressive af. Lol. I could never

  28. 5:50 aaawwww this is cute

  29. Kitty on the treadmill was cute 🙂

  30. I don't get the stupid exaggerated arched backs for benching. like yo might as well go do a decline since your not flat benching anymore.

  31. 4:15 You could say that was an ‘epic fail’

  32. Yea put your dumbbells on fire, dummy…SMH

  33. 3:38 was a total win until…

  34. What with the 'scoliosis press' I see everywhere?

  35. 5:29 xD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *