BODYBUILDING MOTIVATION – HATERS

43 Comments

  1. Seriously I will credit this guy when I win at the Olympia. Thank you.

  2. i love hatters.😉😂😂😂😂😂😂

  3. CT is motivating. Love to hear him cuss.

  4. 👍

  5. Fuck it let’s eat

  6. Name of the Track?

  7. Name of the song?

  8. I ever see your the video before to training. Makaveli and nickvision are the best. Maybe you compete with nickvision.

  9. I ever see your the video before to training. Makaveli and nickvision are the best. Maybe you compete with nickvision.

  10. Fuck stupid haters. They can't do what we do

  11. 💪💪💪💪💪💪💪👍👍 best datsit

  12. wao and thank you sir

  13. ♥♥

  14. very good video

  15. I use to follow Rich. RIP
    But now that he is gone I'm going to start watching your motivation videos. Thanks

  16. This presents the best workout mindset. I feel the Rage. Fuck you.

  17. Can you tell me what phil says in the video?

  18. "He Hate Me"

  19. 2:14 undue your belt so fuckin stomach can fall out on the floor bitch. lmao!! luv it!!

  20. How is this Song called?

  21. Convert this shit to mp4 and create mayhem at the gym , m gonna hunt for my shoulders today thanks a ton brother your videos acts like a catalyst

  22. these videos are fuckin epic!!

  23. music please which one of thomas?

  24. One thing im so regret Is i didnt started for bodybuilding when i was a kid

  25. CT the beast master

  26. he said Arnold had no leg, yet no one outside of bb knows who he is.

  27. prove them wrong…

  28. what is the name of the first song?

  29. that's great pro and amazing music

  30. who is in 01 : 00

  31. Yo guys, since we all watch these vids because of our similar interests and goals. I need suggestions ons gym earphones/headphones. I currently go to a place that plays crappy music very loudly. So i was thinking of some form of noise cancelling . ANY suggestions would be much appreciated. Stay motivated and get at it.

  32. this video is sick bro! always watch these before school and before the gym to get pumped

  33. almost 50 haters viewed the video

  34. Man this is the best video you have done so far bro! Listen to this all the time when i workout!

  35. whats the title of this song?

  36. trop bien continue comme sa!!! je regarde tous les jours avant d'allez a ma salle de sport j èspére un jour voir une traduction en français merci

  37. today someone called me fat and it really got me upset I wanted to hurt him honestly and I'm pretty fat tbh but I do have muscle underneath , I decided instead of reacting to his comments do the work and lean out to prove him wrong and to do this for myself also of course I will put that man to shame.

  38. name of the song !! bro

  39. i cant get enough this video.i keep watching it many times

  40. i cant get enough this video.i keep watching it many times

  41. TOP MOTIVATION.THANKS ALOT

  42. Great fucking video, this shit ignites me brother!!!!!! Good damn job on this video mane!!!! All you videos are great, keep them coming.

  43. All time favorite video to watch before the gym!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *